duminică, 26 februarie 2012

Dragoste la prima intalnire... Macarons

De sarbatori, cand am fost acasa la Bucuresti, am fost cu sora mea la intalnirea fetelor. Fetele, sunt in acest caz prietenele ei bune din liceu. Despre gasca lor pot sa va spun cu sincera invidie ca e una foarte frumoasa, unita, vesela, solida si fidela. Cand ma nimeresc la Bucuresti sunt primita si eu in cercul lor si ma bucur de fiecare data, mai ales ca trec ca "sora mai mare" a Biancai iar mie una imi place rolul asta foarte mult! (acum imi place.... cand eram mica .... uram expresia :) ... hmmm, ca sa vezi cum se intoarce roata!!!).
De fiecare data, fetele se intalnesc in locuri cu grija alese. De data asta intalnirea a fost la Chocolat, in Dorobanti. Numele spune totul, o sa vedeti !
Dupa ce si-au schimbat cadouri, s-au facut planuri, s-a serbat una dintre sarbatorite, s-au gustat si pozat turtele mele dulci am ajuns sa comandam deseeeeeeeeeeeert :)



Grea si serioasa treaba. Ce meniu!!!! Care mai de care de pe lista suna irezistibil! Nu stiai ce sa alegi.
Au inceput negocierile... "fac jumate jumate cu tine ... daca vrei...", "eu vreau ciocolatzos", " eu stiu exact ce vreau" ...
Unele dintre noi nu picau la invoiala, ca sa nu imparta ceea ce era testat si adjudecat, altele, ca mine, care nu cunosteam prajiturile, vroiam sa gust din toate. 
Eu mi-am ales un desert din bezea cu aroma de trandafiri umplut cu crema de litchi si zmeura. Daaaa, minuuuunaaaaaat. Cat era de frumos, cat era de duuuulce, cat era de... de detoate...

Cam asa arata

Am ramas cu gandul la acest desert si m-am intors acasa, la Timisoara, unde am cercetat tema.
Prajitura era de fapt o diversiune de la faimoasele Macarons. Un desert frantuzesc, Parisian, delicat si cu totul special. Un amestec de crocant si cremos, de culoare si gust.

Voi le-ati gustat vreodata? Sau ati incercat sa le faceti acasa?



PS: Dedic acest post FETELOR, tuturor prietenelor bune!
PSS: Ioana, multumesc!!!

2 comentarii:

  1. Eu am incercat, imi plac foarte, foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Irina,

    acum am vazut ce ai incercat sa faci! Te admir pentru blogul tau!
    Merci de comment!

    Azi voi pune pozele de la ateliere sa vezi ce am reusit sa facem.

    Pe curand!

    RăspundețiȘtergere