luni, 20 februarie 2012

Atelier de Paine Artizanala

Pe o zapada ca in povesti, am organizat impreuna cu Camelia atelierul despre care va spuneam in postul anterior.
A fost un succes!
De data asta nu au fost copii pentru ca am discutat despre lucruri serioase. Despre cum se face paine cu maia,  adica fara drojdie. Ce era sa inteleaga ei despre calcule si procente de brutarie?

Codruta, invitata noastra speciala a sustinut atelierul fiind experta in acest domeniu. Eu am invatat multe de pe blogul ei si tot ce am aplicat a fost cu succes. M-am bucurat insa nespus sa vad live toate trucurile si sfaturile pe care, desi le-am citit de multe ori, eram nesigura ca le aplic cum trebuie.

Mai fugeam sa aduc boluri, mai trageam cu ochiul, mai cantaream niste faina, mai ascultam putin. Chiar am pus si intrebari :) .

Ii multumim Codrutei pentru lectia de facut paine artizanala dar si gazdei noastre, restaurantul Filiberto care ne-a desfatat langa painea coapta de Codruta, cu o carnitza de pui cu sooooossssss buuun si mai ales multumesc BOROMIR pentru ingredientul cheie, faina!

In albumul de mai jos va invit sa vedeti voi insiva cum am petrecut noi sambata timp de calitate facand paine artizanala.

Album Atelier de Paine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu